W dniu otwarcia właściciel zaoferował bydgoszczanom wyjątkowe promocje, a także prezenty. Sieć sklepów zoologicznych Pako powstała w 2011 roku i nadal prężnie się rozwija. Nazwa pochodzi od imienia pupila założyciela sieciówki. Piesek Pako rasy amstaff stał się również logotypem firmy.
Obecnie sklepy sieci Pako możemy odwiedzić w kilku miastach w Polsce. Teraz mogą to zrobić również bydgoszczanie.
- Przez wiele lat konsekwentnie budowaliśmy pozycję regionalnego lidera rynku, stale wzbogacając ofertę o nowe produkty. W 2013 roku uruchomiliśmy nasz pierwszy sklep internetowy, zdobywając kolejne doświadczenie i rozszerzając obszar działania. Teraz przyszedł czas na nową jakość i sprawdzone rozwiązania, dlatego też zachęcamy Państwa do zakupów w naszym sklepie – informują właściciele.
Wszystkie informacje znajdziecie na stronie internetowej pod adresem: pakovet.pl.