Pojazd hybrydowy wykorzystuje energię elektryczną podczas ruszania i zwalniania, a na trasie autobus napędza zwykły silnik diesla. Pojazd ma 18 metrów długości. Posiada 41 miejsc siedzących i 93 miejsca stojące. Wyposażony został nie tylko w wiele systemów wspomagających pracę kierowcy, ale również system umożliwiający obserwację „martwego pola” pojazdu. To wyjątkowo przydatne podczas manewrowania autobusem w obrębie istniejących ścieżek rowerowych.
Nowy pojazd będzie testowany przez 4 kierowców, równolegle z nowym autobusem przegubowym z silnikiem diesla i najwyższą normą emisji spalin EURO 6. Pozwoli to porównać nie tylko wysokość spalania tych pojazdów ale również wykorzystanie ich w codziennym użytkowaniu.
W internetowych rozkładach jazdy, autobus hybrydowy został już oznaczony literką 79H oraz 89H. Należy jednak pamiętać, że nie ma w nim możliwości zakupu biletu kartą kredytową, oraz nie są odtwarzane zapowiedzi głosowe. Autobus hybrydowy jest pomalowany na biało, więc rozpoznanie go nie sprawi problemu. Testy potrwają do 14 września.