Trzy smaki, a w zasadzie trzy kolory: żółty, błękitny i czerwony. Wyglądające jak paczki chipsów gadżety to w rzeczywistości torebki znanej marki.
Na każdej „paczce” oprócz napisów 150g, maxi pack, potato chips i smaku(chese&onion, salt&vinegar, spici chili) znajdziemy nazwę domu mody - Baleciaga, który wyprodukował oryginalną kolekcję.
Torebki imitujące paczki chipsów zostały opublikowane w social mediach przez dom mody w połowie kwietnia. Jak zaznacza portal Vibez – akcja nie jest jednak kolaboracją francuskiej marki z producentem słonych przekąsek, a każdy z gadżetów można było zakupić za 1490 euro, czyli blisko 6,5 tys. zł.
Nowy produkt wzbudził mieszane uczucia wśród użytkowników social mediów. Pojawiły się klasyczne komentarze typu "Cristobal przewraca się w grobie", odnoszące się do założyciela marki Cristóbala Balenciagi.
Równie wiele osób wyraziło chęć posiadania takiej torebki, pisząc: "muszę ją mieć!". Potwierdził to również fakt, że czerwona i błękitna torebka (salt&vinegar i spici chili) zostały wyprzedane już w kilka godzin od premiery.
Jak dodaje portal - torebki zostały wyprodukowane we Włoszech z miękkiej, nadrukowanej cielęcej skóry. Podszewki z połyskującego tworzywa sztucznego imitują srebrną folię wewnątrz paczek z chipsami. Torebki mają wymiary 20 cm na 30 cm i zamykane są na zamek. Brak pasków sprawia, że nadają się one tylko do noszenia w ręce.